+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness & Spa hotel Horal Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 815 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 30.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Janka Oravcová

Einzelreisender, 30.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Restauracia a jedlo, mily personal v restauracii a velmi chutne jedlo.

  • Hned po prichode nas uvitala, recepcna, a obedovala na recepcii, co si myslim ze je voci klientovi velmi nezdvorile..dali nam izbu na 3 poschodi, pritom vedeli ze hotel je bez vytahu a my mame male dieta, cize chceli aby sme za den chodili tisic krat hore dole po schodoch, a prenasali kocik na tretie poschodie.Ked sme povedali nech nam zavolaju vedenie hotela, tak hned sa uz nasla izba aj na prvom poschodi. V 4- hviezdickovom hotely sa toto nerobi, navyse boli velmi drze a vykricali nam, ze sme si mali doma pozret ze hotel nema vytah, ze to neni ich problem, no hrozne spravanie, neviem ci takyto personal, co mal v piatok sluzbu, moze vobec robit na recepcii.Dalej sa nam nepacila maserka co masirovala v sobotu v kabinke c.1, to nebola celotelova masaz, ale hladkanie, za taku cenu by ste mali poskytnut kvalitu!! Ked sme si na terase pri bazene objednali kavu, wellnes recepcna nam ju nechcela hore doniest, bo vraj nestiha mame si prist pre nu sami, a to odkedy ma klient pocitit nedostatok personalu??? No a nakoniec nas zarazilo, ked sme kartou platili, to pytanie spropitneho automaticky.V Europe je to bezne, ale treba ponuknut aj kvalitu a mily personal, aby klienti spropitne davali.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

Vaše nespokojenost nás velmi mrzí a rádi bychom se za vzniklé nepříjemnosti omluvili.

Vždy se snažíme poskytnou ty nejlepší služby za ty nejlepší ceny, vždy k celkové spokojenosti hosta.

Se všemi zúčastněnými jsme o vzniklé situaci hovořili. Ano, náš hotel nedisponuje výtahem. Pro Váš kočárek (případně i kola) je k dispozici kočárkárna. Jestliže jste si přáli být ubytováni v přízemí, je vždy dobré tuto skutečnost recepci sdělit a ony Vám rády vyhoví. Recepční se snaží být vždy milé, zdvořilé a přátelské. Vyměnění pokoje není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát, proto se recepční snažila najít jiné východisko. Po opakovaném projevu Vaší nespokojenosti pokoj vyměnili za přízemní pokoj jiných hostů (byli jsme plně obsazeni). Nespokojenost s masáží nás překvapuje, jelikož naše masérky jsou školené profesionálky. Pokud jste nebyli s danou masérkou spokojeni, bylo možné se dohodnout na změně či jiném termínu (i když toto není standardní, ale rádi vyhovíme Vašim potřebám).

Můžeme Vás ujistit, že ve wellness centru netrpíme nedostatekm personálu. V případě, ze se jedná o donášku občerstveni z wellness centra na terasu - hotel tuto službu neposkytuje, jelikož občerstvení je vedeno formou bufetu přímo na recepci. Donáška na terasu je nad rámec nabízených služeb. A ani do budoucna neplánujeme ve wellness centrum zaměstnat donáškovou službu.
Ano, terminál se automaticky zeptá na možnost spropitného, je však zcela na Vás, zda spropitné poskytnete či nikoliv.

Podivujeme se nad touto recenzí, jelikož Vámi publikována recenze na sociální síti, byla velmi milá s vysokým hodnocením.

S pozdravem, tým Hotelu Horal

Jiří Malcher

Älteres Paar, 30.10.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • V Beskydech jsou lepší wellness hotely...

  • Dobrá kuchyně, chutné jídlo. Bazén Dobrá káva i u snídaně - to nebývá obvyklé

  • Chování personálu na recepci Chladno na pokoji, netopí se, i když je venku jen +6st Vrzající postele ve 4* hotelu ?? - to snad ne

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Zdeněk Stehlík

Älteres Paar, 2.1.2023

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Dne 30.12-2022 jsem uložil své hodnocení k uvedenému pobytu a nikde jsem ho nenašel. Nebylo zrovna lichotivé tak asi není potřeba se dozvědět, že né všechno je ok. Zdeněk Stehlík.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 12.11.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Velmi příjemné a kvalitní služby wellness centra.

  • Při polopenzi k večeři ani kohoutková voda v ceně... Když jsme si objednali láhev vína, která byla v nápojovém lístku (všechny vína uvedená za stejnou cenu 240 Kč) byli jsme upozorněni, že je levné a ne moc kvalitní za tu cenu... V hotelu není výtah, což může překvapit, v případě že jste ubytováni až nahoře.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Jitka Palová

Einzelreisender, 3.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 12.6.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Ať si udělají pořádek s myší běhali kolem restaurace terasa a dětském hřišti. No hrůza.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

terasa a dětské hřiště se nacházejí v blízkosti vzrostlých stromů, jelikož se nacházíme v přírodě, sem tam, se zde objeví veverka. S myší jsme se ještě nesetkali. Pokud se v blízkosti trávníku nějaká zatoulaná myška objevila, považujeme to za zcela přirozené. Omlouváme se však, jestli Vás tato zkušenost znepokojila. Nicméně bych Vás však chtěla ujistit, že zde máme vysoké hygienické standardy a žádný živočich se do vnitřních prostor hotelu nikdy nedostal. Děkuji za pochopení. Ráda bych Vás opět pozvala do naší hotelové restaurace. Těšíme se na Vaši návštěvu. Tým Hotelu Horal

Jaroslav Lichtenberk

Einzelreisender, 10.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • V apartmanu pouze jeden malý odpadový koš, wellnes otevřeno pozdě (bazen ok). Malý sortiment jídla k večeři, nebyl taneční večer. Ale jinak super bez závažných věcí. Určitě se do Horalu vrátíme s kamarády, nabídněte akci Silvestr na 4 dny.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Lichtenberku,


děkujeme za Vaše hodnocení.
Příště bychom Vám rádi nabídli pobyt přes víkend nebo státní svátek, v těchto dnech máme wellness centrum otevřeno již od 10:00 hod. do 22:00 hod., taktéž byste mohl využít tanečního večera, který bývá v pátek. Silvestrovský pobyt na 4 dny již máme v nabídce, rádi Vám pomůžeme s rezervací a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

S pozdravem,


Tým HH

Lenka Kriške

Einzelreisender, 6.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Celkově jsme byli spokojeni.

  • Velmi dobré jídlo.

  • Nápoje k večeři jsme si museli platit sami. Myslím, že alespoň voda s citrónem k večeři v rámci ceny, by byla pěkná pozornost pro hosty.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 4.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velmi těší. Rádi Vás u nás opět přivítáme! A věříme, že příště už to budou jen samé 10! :) S pozdravem, Hotel Horal

Anonym

Älteres Paar, 2.4.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za čas věnovaný tomuto hodnocení. Můžete nám prosím dát vědět, co zapříčinilo nízké hodnocení "komfortu"? Děkuji. Hotel Horal

Anonym

Einzelreisender, 27.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 15.7.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vojtěch Bílek

Junges Paar, 10.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 25.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • koupani v bazenu,cistota,

  • maly pokoj - malo ulozneho prostoru (jedna uzka skrin pro dve osoby ubytovani pouze se snidani - vysoka cena

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení.
Jsme rádi, že se Vám líbil náš relaxační bazén a čistota hotelu.
Váš pobyt neobsahoval pouze snídaně, ale také neomezený vstup do bazénu, fitness, wi-fi a parkování. V případě, že jste chtěli využít také další služby našeho hotelu, mohl být pro Vás výhodnější některý z našich pobytových balíčků, které zahrnují také neomezený vstup do wellness centra a večeře formou bufetů nebo tříchodové menu.

Budeme rádi, pokud k nám v budoucnu zavítáte.


S pozdravem

Tým HH

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 30.7.2017

Benešov Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Umístění popelníků před recepcí hotelu, kouř úspěšně stoupá do pokojů v patrech. Slečna na recepci (30.7. dopoledne) by mohla mít méně přezíravý přístup ke klientům.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaši recenzi. Vaše podněty nám pomáhají zlepšit naše služby. Přemístěním popelníků se budeme zabývat.

Rádi Vás u nás opět přivítáme.

Tým Hotelu Horal

Anonym

Einzelreisender, 31.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Vše průměr.

  • Vše průměr.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Lubomír Kouba

Einzelreisender, 20.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Pěkný bazén a wellnes. Jídlo výborné.

  • Nemám námitek.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
8
Wellness & Spa hotel Horal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Koubo,


děkujeme za Vaše hodnocení.
Jsme rádi, že jste si užil wellness a bazén, ráda pochválím náš tým kuchařů za jejich dobře odvedenou práci a budeme společně doufat, že k nám brzy zavítáte znovu.

S pozdravem,

Tým HH

Anonym

andere Gruppe, 15.10.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Ing. Vilém Šulc

Einzelreisender, 3.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
8